11/19/09

assalamualaikum....
ni ade owg x puas ati....
die nk gak gmbo die ade kat blog aku nie...
sje je nk mnyemakkan keadaan.. wahahahaha!!!
x pe2.... sbb die pon tgolong owg2 y aku syg gak... sape die eyh??
manusie y kat bwh ni la hah!! NURUL FAIDAH BT MD FAUZI......





Ni la mmbr aku yang sweet..... nice..... and lovely fwenn....
hopefully 2gether 4ever......





sahabat.... kaulah sesungguhnya.....
temanku.... dikala suka dan lara........
tika ku buntu........ di selubungi sendu..... 
kau tiupkan ketabahan untuk ku ukir senyuman .....
bagaikan burung hilang di terbit fajar......
.....................



she's my lovely sister!!! she help me a lot!!!! even garang.... 
tp cukop baek..... i respect u sis!!! luv u very much!!

huhuhu... ni la org2 di skeliling aku y aku amat hargai...
sesungguhnye.... diri mereke amat berharge... hahahaha...!!! 






No comments:

Post a Comment